Βόλτα στις πράξεις των Μαθηματικών
Σήμερα θα ξεκινήσουμε με πραξούλες κι ύστερα θα μπούμε στον λαβύρινθο των προβλημάτων! Σαν σούπερ ήρωες, όμως, έχουμε τα κλειδιά, για να μην μπερδευτούμε!
Αρχικά, λύνουμε τις ασκήσεις στο τετράδιο κι έπειτα λύνουμε το πρόβλημα, ακολουθώντας οδηγίες.
![]() |
teacherspayteachers.com |
- Διαβάζω δυνατά το πρόβλημα, 2 φορές.
- Παρατηρώ ποια είναι τα Δεδομένα, δηλαδή ποιες πληροφορίες μού δίνει το πρόβλημα.
- Υπογραμμίζω το Ζητούμενο, δηλαδή αυτό που μου ζητάει να βρω.
- Κυκλώνω τη "μαγική λέξη ", που με βοηθάει να ξεκλειδώσω το πρόβλημα, δηλαδή τη Λέξη -κλειδί.
- Γράφω στη Σκέψη, ποια πράξη ή πράξεις θα κάνω και γιατί.
- Ακολουθεί η Λύση του προβλήματος, με πολλή προσοχή.
- Τέλος, γράφω την Απάντηση, που θα είναι ολοκληρωμένη πρόταση.
Παράδειγμα:
Η γιαγιά μου μου έδωσε 350 ευρώ για τα γενέθλιά μου κι ο θείος μου μου έδωσε άλλα 186 ευρώ. Πόσα χρήματα μού έδωσαν συνολικά;
Ακολουθώ τα βήματα 1-4 και συνεχίζω.
Σκέψη: Θα κάνω πρόσθεση, για να βρω πόσα χρήματα έχω συνολικά.
Λύση: 350+186=536 ευρώ
Απάντηση: Έχω συνολικά 536 ευρώ.
Και τώρα η σειρά σας να λύσετε το παρακάτω πρόβλημα στο τετράδιο.
Χτες το απόγευμα πήγα στην αγορά κι αγόρασα μία φούστα, που έκανε 89 ευρώ, ένα παντελόνι με 68 ευρώ, ένα ζευγάρι παπούτσια με 145 ευρώ κι ένα πορτοφόλι με 23 ευρώ. Πόσα χρήματα πλήρωσα συνολικά;